I'm full of rainbows

Idag hade det verkligen varit en heldag, träffade Jessika vid 9 utanför hemköp. Eller ja, vi hade bestämt att vi skulle träffas kvart i 9 / 9, men jag stog där i min godan ro, kände att klockan blev över 9 i och med att det verkligen strömmade jb elever till hemköp för de dagliga gifflarna och power kingen. Men men, den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge *host* så 10 över 9 uppenbarade seij miss Jessika och vi kunde då inhandla tårta, blommor, kaffe och ett fint litet tackort till Eva. Halv 10 var det dags för dagens första koffein med Majsert på frappino house. Allt för att fira att lönen har kommit, right? När vi så småningom började dra oss bortåt så erbjöd seij Jessika att köra oss, självklart, fan vad najs med skjuts så man slipper gå i regnet tänkte vi. Men det var fan de äckligaset 10 jävla minutrarna i hela mitt liv, så jäkla growse. Det var en gammal jobbebil till en målare och det klagar jag inte på, lite gammal fotsvett stank och färg lite här och var kan man leva med. Utan det var mera att hon rökte i bilen, utan att rulla ner rutorna, det var immigt och kvavt, en temperär askkopp hade skapats framför växelspaken och i den var det juhe inte måttligt med fimp och aska kan jag säga.

Eva blev glad för presenterna i alla fall, ja nästan lite rörd om man ska tro på henne. Det var rätt dött idag så vi hann prata igenom dessa veckorna, om det nu fanns så mkt att snacka om vet jag då inte riktigt. Kändes som att dagens mission var att få tiden att gå fortare fram till 14.00 när sista kunden skulle komma. Då fick jag även träna på att göra inbakad 4-fläta på kund, najsigt bajsigt.

Efter sista tårögda ciggen på trappen sa vi hej då och tack tack, sen skulle jag till Sture för att irritera Majsan ett tag. Jessika erbjöd seij att ge meij skjuts och i mitt huvud skrek jag ngt i stil med att jag hellre skulle låta bli att köpa skor på ett år, men jag svarade jatack. Stog utanför Sture i regnet och väntade en stud, kände att jag behövde frisk luft efter den skakande bilturen, sen slutade den lilla illern och vi drog oss mot staden för att äntligen få spendera våra surt förvärvade pengar.

Det blev tempo tempo inne i staden eftersom att lilla Majsan skulle på dejt med stort D, hann i alla fall med en timmes intensiv-shopping med underbara Maja. Hon råkade säga ngt i stil med att det var den bästa dagen i hennes liv till biträdet inne på kicks efter att hon fått ett litet testprov av en conceler jag hade innan och sen skrattade båda lite genant. Sista stoppet innan Majsan lämnade miej var H&M, sen fick jag fortsätta min händelserika eftermiddag ensam. Det resulterade i att jag släppte till det riktigt ordentligt inne på Åhlens lite där, men det kommer säkert till användning ngn gång, annars så är det juhe snart jul ;) skämtåsido.

     

Nu är äntligen min Amy outfit klar till imorgon med och jag hade kollat fel så jag slutar en timme tidigare än vad jag hade planerat, oh happy day. Bonus på det så vinner vi juhe en timme natten mellan lördag och söndag, kan det bli bättre?!

Den planerade solningen med mr Dempa blev med av, så nu känner jag meij riktig på G igen. Jag ska nog bli livsnjutare på heltid nu så jag ska köra stenhårt på solning, dricka vatten, brunkräm, ut och gå, fuktkräm, tror inte jag glömde ngt som jag tänkte på innan ;). Man får juhe tänka på winter 08 ;).



So log fucktards och en massa lycka till åt Majsert (plus en) och Dempa (plus en) ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0