I'm so happy

Sisådär yes, nu har jag klätt på meij, ska bara välja vad jag ska ha för skor på meij med. Men det borde jag hinna på en halvtimme. Kör på luggen nere idag med, får se hur mkt jag stör meij på att ha den dinglande i ögonen i slutat på dagen..

Sen måste jag svara på sms, ska verkligen inte dissa nu..

Lyssnar på skön musik och är allmänt tacksam. Vet inte riktigt varför, har inte funderat ngt vidare mkt på världssvält och dylikt. Det har helt enkelt bara gått upp för meij att jag har underbara kompisar som verkligen betyder mkt. Jag älskar resterna av min sönderslitna familj. Jag har relativt mkt skor och kläder, om man nu är som jag och blir lyckligare av matriella ting så är juhe det bra.

Har legat och kollat på OC hela morgonen, det kanske är det. Det bara är ngt med OC som man blir glad av. Ett lyckorus går genom hela kroppen och jag längtar meij dit, bort.

Nej nu måste jag välja skor.. xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0