iskallt IKEA-land

Ta meij till solen och gör miej brun nu på direkten helst. Då skulle jag bli jättglad faktiskt.






 





Jag halvligger i min säng och funderar på livet medan Paris Hiltons falska stämma spelas upp i min media player. Fan bytar till Kent istället, hoppas att det bara är en ytlig fas..

Mamma tänker nog inte ge seij, hon vill verkligen att jag ska packa upp min resväska. Men jag menar, det var juhe jag som packade, och det vert juhe inte så himla lyckat. Hur ska det då gå om jag ska packa upp, kan hon inte dra lite slutsater själv.. Jag låter den ligga och ser om den är upppackad när jag kmr hem ikväll.

Jag har verkligen gjort nada idag. Dagens höjdpunkt har väl varit när jag upptäckte att mammsi hade köpt kalaspuffar (underbara, helt fucking wonderful kalaspuffar) som jag tog till frulle. Eller så kan det ha varit när Dior ringde och frågade om jag ville jobba, har inte riktigt bestämt meij än. Men eftersom jag sa att jag inte kunde jobba så tror jag att kalaspuffarna vinner.



Jag har en  ny kärlek från Jeffrey Campbell, helt jävla lovely. Nu kan min förra kärlek bara ta och slänga seij i väggen, för det är nu detta par som har slutit mitt hjärta. Detta är inte bara en ytlig förälskelse, utan djup kärlek vid första ögonkastet. Det gör helt ont i min själ bara genom att se på detta mästerverk.
Kanske blir det mitt 34 par :)













Ha en underbar och askalas dag, för det ska jag ha!


Kommentarer
Postat av: Erica

Omg, gaalet snygga!

2008-10-09 @ 18:50:41
URL: http://eriiican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0