Jag Gör Vad Du Vill, Om Du Ger Meij En Falafel Till



Där stog vi, Halmstads mesta babbeaffär och skulle köpa tuggummi. Men som de impulshandlare vi är följde det med en del andra godsaker hem, bl.a. chirre, dirre och en cigarr. Den vart vi tvugna att testa så fort vi super nudlat oss enough. Gick ut på lekan med mina älskade morgontafflor och påpälsad till öronen.. Sen kom vi på den brighta idén att gå en lite runda i fantastiska Åled. Så där gick vi, jag och Majsert, ylande till dålig musik, cigarren i ena handen och morgontofflorna på fötterna. Skulle nog inte vilja se det genom min grannes ögon, som btw var ute med hunden. Tror han trodde, precis som tullarna att vi var inrökta pundare.. Hell GEEEE!!

Nu ska vi ta saken i egna händer och sätta på Borat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0