KissOchKräksNalle

Igår började dagen tidigt som fan, jag gick upp (motvilligt), kollade csi (medvilligt), klädde på meij (nödvändigt ont), sprang till bussen ("för skojs skull"). Men det hade jag inte behövt, för som vanligt var bussen rätt så sen.. Väl inne i city gick jag till Östras Bröd och köpte choklademuffins och wiernerbröd till meij, Pernilla och Dennis. Tog vallåsbussen till Dempa som bara "vilade" lite i sängen, jovesst!, Pillan knackade på dörren och vi släppte inte in henne mohaha! Nej skojja bara självklart släppte vi in henne, hon kom då kånkandes genom dörren med värsta stora lådan och däri låg en massa roliga grejor :D. Satte igång med att förlänga hennes hår och god damn it woman vad bra det blev. Är riktigt sugen på att gör om det igen, men då ska jag nog inte sätta meij i frisörstolen framför ett retard med kompitens som en 3åring och låta denne sätta kniven i det.

När Pillan var nöjd och glad så var jag mätt och oxå glad, vi firade detta genom att dra från Dempa in till stan. Jag skulle med bonna-bussen till fucking Laholm och hon skulle la hem antar jag. På den uberlånga bussresan kände jag meij helt mobbad som satt där med min musik och min metro, bussen var juhe förhelvete knökad! :0 Trodde faktiskt inte det var så civiliserat. I alla fall så bytte jag till 225 (jag kmr ihåg :)) i Laholm och åkte till Mellby, som har ett donkie :). AmandaD stog och väntade på meij när jag hoppade av bussen, vi stalkade donkie-killen till "centrum?" där Amandas salong låg. Och den underbara, helt fantastiska människan klippte meij!, frisyren är inte riktigt frisk än, men om man jämför mot hur den såg ut innan :D:D:D. Åååh, fan vad duktig du är hjärtat. Efter det så kom Amandas snälla mammsi och körde oss till bussstationen i Laholm så att vi skulle kunna ta oss till Hstad igen.

Erica och Emma väntade på oss utanför frappinohouse men eftersom det var fullt och det absolut inte gick att sitta ute med filtar (så man hade kunnat suga av mr cancer lite när man själv kände för det, men nehe!) så drog vi oss mot Morfar's istället. Inte lika mkt folk men fortfarande smaksatt latte, pasade juhe oss perfa!. Snackade om allt och inget och paljettleggings, mest inget men tack så jävla mkt för igårkväll giirls. Det var hemskt vad trevligt det var, Erica kan nog ha rätt i att det blir fler tillfällen ;). <3

Vid halv tio började vi dra oss utåt för bussarna går juhe lite som dom själva vill, dumpade Erica och Emma vid Storg och Amanda utanför Jepson. Sen gick jag till norra station, väntade i 5 min sen kom chaffisen men han vände och gick tillbaka. Ryckte i dörren och kom sedan skamset fram till oss igen, på brytande svenska fick han fram ngt i stil med att han låst ute seij och inte kunde låsa upp bussjäveln för nycklarna var inne, och han kom inte in! I 10 fucking minuter extra fick jag och mina medressenärer stå ute och frysa pga detta.. Självklart kmr Hallandstrafiken få ett arg brev där jag kommer beskriva min ilska.. Haha, nej inte det kanske jag är glad över att jag kom hem iaf :P



it's the way you make me laugh, when I don't even wan't to smile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0