ny dag..


Godmorgon, godmorgon. Jag kan nu meddela att det finns bättre saker att vakna till än byz - do you wanna fck. Asså självklart blir man glad av den, men det kanske är liiite för tidigt på morgonen och man är nog inte riiiiiktigt tillräckligt vaken än. Anledningen till varför jag tog upp det är att jag håller på att leta efter den perfekta väckningssignalen. Det gör juhe ändå rätt så himla mkt, jag menar om man har en dålig start på dagen så kan hela jävla dagen helt plötsligt vara förstörd. Hittills är det bästa jag hittat att vakna till på morgonen; braile med BMTH. Den får en i alla fall att vilja gå upp :D.



Idag ska jag på APU. Klippa Jossan och Majsert, kommer juhe bli jäkligt spännande att se hur detta urartar seij.. Haha, nej jag tror att det kommer gå så bra så, med Jossan i alla fall. Majsert är juhe nästan ett omöjligt fall, hon är som en liten 3årig skitunge och är så grymt irriterande. Hon sitter aldrig still och ska bara "fixa" musiken på datorn hela tdn.. Men Maja, det är lugnt. För vet du, jag älskar deij ändå <3 :P

Nu har jag kommit på vad jag ska göra imorgon på min lediga dag. Ingenting. Bara ligga i sängen, slappa och äta chokladmuffins. För jag har kommit på att om man sitter och planerar för en massa saker så blir det ändå att man ligger och chillar softisikerat framför TVn med en jävla kladdkaka framför seij.
Så jag ska testa en annan taktik, jag ska planera att jag inte ska göra ngt, så kanske mitt rum blir storstädat och omorganiserat. Som om det skulle behövas, pff.

Nu ska jag klä på meij, kör nog på lite av samma stuk som igår, spetsstrumpbyxor var inte så himla kallt ändå och pallesjalen behöver jag juhe inte lämna tillbaka förräns jag fått mina solglasögon.. Men idag ska jag ha heels, jag känner att jag behöver heels idag..

HÅNGEL&hångel

So what if you look good on the dancefloor, I'm still looking for romance..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0