paljettleggings

Erica var först med att ta upp detta ämne. Det var igår på fikan, först var jag jäkligt tveksam, jag menar, trodde vi lämnat mellanstadie-disco stilen bakom oss typ. Men icke sa nicke, nu ska den nys flugan nämligen bli paljettleggings, om man matchar och mixar och man verkligen klär ner dom så kan dom tom platsa i skolan. Jag skojja inte, men jag är såld..





Snart ska jag in till staden och ta en frappe eller latte med Majsert och se vad hon har haft för seij den senaste tdn.. hångel&HÅNGEL

Kommentarer
Postat av: maja

NEEEJ EMMA NEEEEJ! Jag lägger mig på QP-grillen och stannar där tills du tar av dig mellanstadiediscobrallsen..!



<3

2008-10-16 @ 22:23:20
URL: http://maajsan9.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0