Så nära får ingen gå




Jag har skrivit upp i min kalender att Majsert gör en Mallan + Bodmar i repris idag på morgonen. Så nu får Majsert se till att i alla fall inte komma försent till skolan idag, det hade juhe varit synd.. (Hoppas hon inte blir sådär jättehemskt mkt arg på meij nu, men vart bara tvungen att nämna det. Tänkte jag då.) Nu måste jag klä på meij , slinka meij och sen springa i illerfart till bussen. Ha en underbar och helt jävla fucking askalas dag! Hoppas alla era drömmar slår in och att ni alla kommer till himmeln när ni dör.. xD




Hångel som fan och en massa smek vart du vill

Kommentarer
Postat av: maja

BUUUUH! ;) Hahah, det är lugnt gumman. Jag tror inte det blir så illa som det låter <3

Film ikväll?

2008-10-10 @ 09:23:48
URL: http://maajsan9.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0