UNO DOS TRES..


Mohaha, riktigt trevligt med Majsert inatt, men den lilla damen har en benägenhet att roffa åt seij allt täcke.. Sen la hon seij mitt i sängen, så jag fick tränga in meij mellan henne och väggen, men finns det hjärterum så finns det skärterum, aight!
Tog bonnabussen till stan, 40-bussen till österskans och sen 20an till jubbet. Efter brullen var man pigg som en kollibri (?!) och var redo att rockade asset av 2an! Efter sisådär en 5 timmar fick jag sluta och då kom mamma och hämtade meij. Börjar själv bli rikitigt imponerad av min övertalningsförmåga ;).

Var grymt sugen på Mean Girls så.. ja, jag kollade på den.
Ngt annat jag är sugen på är att dra iväg igen, och nya skor, men det är juhe inte så ovanligt. Och jag är btw pissed off på gojanes betalningssätt. Man får välja på att betala med; kort nr1 (som inte finns i min ägo), kort nr2 (som inte finns i min ägo), eller kort nr3 (som inte heller finns i min ägo), Jag menar hur svårt kan det vara att bara skicka en gammal hederlig räkning till meij??



Känner meij så jäkla fräsh just nu.. NOT! Mitt hår är fett och jag osar lite sådär lagom mkt av waste cheesburgare. Det känns som om någon har hällt en avslagen fanta över meij, låtit meij torka över qp-grillen medan dom har roat seij med att kasta prick med saltgurka på meij.. Inte så kul om jag säger så.. Ja, ni kan juhe själva se på korten som är sisådär en 5 min gamla.

Majsert blev moster till lilla Fridgot / Albert / Evert, om jag ska vara ärlig så kommer jag inte ihåg vad ungen skulle heta mer än att den troligtsvis kommer att bli mobbad i skolan.. Nej jag skojjar bara, tror att det kommer bli världens mest bortskämda unge, queen of the shool och ett jäkla mastermind..

Imorgon ska jag och Eva på "kurs" *hosthost*. Jaja, kommer i alla fall att vara ledig imorgon och på tisdag smäller det med två cuttningar.



Ciao bella, nu ska jag suga av new mr cancer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0