take me away

Fyfan, nu vet jag vad jag vill göra, jag ska blir riktigt jävla ekonomisk och spara mina pengar. Sen ska jag och miss Nilsson dra oss till Thailand i januari/februari. Det kommer blir så jäkla gött att ha det i huvudet när man springer som en jude på jobbet, veta vad man jobbar för och veta vart man ska. Men då ska vi ta oss friheten att lämna landet i hela 2 veckor för tuttal njutning :D :D :D.

Btw så har min kära syster dragit hem en ny inneboend, jag vet inte vilket nummer i mängden, slutade räkna för ett tag sen. Just detta exemplar heter Elida (rimmar på slida haha) är 15 (!) år gammal och kommer från trollhättan,. Ska bli spännande att se hur denna veckan urartar seij.. Hitentills verkar hon rikitgt trevlig och igår bjöd hon på groggar.

Nu blir det sängen för hela slanten, ska ta vara på de få sovtimmar som går att införskaffa seij innan man ska till tortura imorgon bitti. Haha nej jag skojjade bara, efter exremt givande samtal med Kicki (vi ska bryta den skrämmande trenden) så trivs jag bättre än någonsin!



Hångel och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0