the day of today..

Dagen har gått hur fort som helst, det är juhe helt sjukt.
Mamma körde meij in till stan vid halv 12, tänkte att jag lika gärna kunde åka med henne som bussjävlen. Då slipper jag gå de 500 meter till bussen, slipper frysa asset av meij (eftersom jag alltid har för tunna kläder på meij), slipper hålla koll på bussen när den alltid ignorerar meij ändå. Sen är det tiden med, Hallandstrafiken har juhe som sagt sin egna tidsräkning..

Träffade Cilla da vanilla face + kompis i stan. Chillade, käkade och snackade, skitbra tidsfördriv om jag får säga det själv.. Trevligt vart det med.

På väg till Frisyren gick jag inom Östras och köpte nogatkrisp och wiernerbröd (?). Från klockan ett till halv tre besöktes salongen av olika försäljare, det var faktiskt (!) ganska intressant att lyssna på. Vinkyl på köpet och hej och hå så byter vi ut färgerna till ett annat märke, Eva köpte en skitsöt liten miiini platttång med.

Lite inann klockan 3 så kom Jossan, trevlans värre. Hon blev nöjd och då blir jag med nöjd :). Jesper bytte av Jossan på rökisen och jag toppade av hans "slitna" toppar. Känner knappt killen så jag svamlade på som vanligt med noll koll på vad jag sa. Majsert kom vid halv 5 så hon fick seij oxå en liten extreme fakeover. Eva hade bokat in en kund till meij vid kvart över 5 med, så då klippte jag han. Inte för att det var så mkt att klippa, stackarn hade juhe hur tunnt hår som helst, men kammade gulligt över das flint.

Jag småsprang till bussen för att kolla på csi och äta musli när jag kom hem. Big plans for the night, aight? Naj naj, i soffan stannade jag tills jag höll på att slockna, fick ngt slags cepe-ryck och skulle städa sådär lite diskret denna afton. Men jag gjorde det stora misstaget att börja med garderoben, fifan säger jag bara. Jag hittade hur mkt som helst. Saker, kläder och skor i massor. Som jag knappt visste jag ägde, antingen inte använt alls, eller bara ngn gång.

Btw så var det begravning för min högra pekfingernagel för sisådär en halvtimme sen. Skulle bara öppna kylskåpet och jag venne hur fan jag bar meij åt, men bröt nageljävlen, det gjorde jag *snyft*. Det var inget att ta vara på så jag fick göra det bästa av situationen och cutta av den :(

Det går inget vidare för mina chill-planer för imorgon, shemat är redan fullspäckat men orkar inte ta det nu..



I'm sick off seeing my face, but I'm aloud to be sick off seeing my face becuse it's my fucking face..

Kommentarer
Postat av: Amanda

EMMA - jag bara älskar ditt sätt att skriva och dina egna små citat <3

2008-10-15 @ 00:21:06
URL: http://amandadahlbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0