This is the life!

Idag är jag ledig från APUn. Tjoho!

Nu knarkar jag sönder This is the life med Amy McDonald så mkt som jag bara kan. God Damn, minnen :).

Klockan tolv ska jag träffa Majsert. Då ska vi köpa mina underbara skor och en frappe (!) kanske. Med mocka, fifan vilken bra start på dagen med frappe, nya skor och Majsert.

Sen, efter det så ska jag ta bussen till Kravallår och se om man kan göra ngt åt Dempas kråkbo till hår.. Får la se hur det går med uttunningen med, det är juhe faktiskt jag som håller i saxen ;).

Sen hade jag tänkt att man skulle jobba lite kanske. Springa runt som en jude i ett bäverrace på donken har väl ingen dött av. Ser verkligen fram emot det, och om jag har tur (då menar jag fett med tur) så kanske jag hamnar i tvåan. Det hade väl varit underbart. Men vafan, jag ljuger juhe om jag säger att jag saknat stället. Trodde jag skulle ha donken abstinens så det skrek om det.. Men det sista passet innan vi åkte, om jag får sån kritik igen så vet jag inte om jag vill stanna. För det kändes.

Nu ska jag inte snacka mer om jobbet för nu måste jag mejka meij..



Löv och Kössar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0