Tjoho Bru!

Häjsan Häjsan, just nu sitter jag med mössa å hela jacktjofaderittan på meij i min säng och Majsert har intagit mitt golv. Hon kommer och uppenbarar seij och klagar på min Hello Kitty deo..

Jag säger med stolthet congratulation till meij själv för att jag packade upp min resväska.. Majsert meddelade att hon skulle ta en sleep over hos meij och då va jag tvungen att se till så man kunde komma fram till sängen utan att behöva dricka redbull innan så att man får vingar. Men men när hon var och uppsökte das bathroom så slängde jag in alla kläder och skor där det fick plats. Så nu står det istället två kassar med kläder och mina skolådor är proppade med smutstvätt, yummie!!

Nej nu ska vi super nudla oss till Borat. Btw så har jag ett H&M märke fastetsat på mitt golv numera..



Kiss at yah bitach!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0