tjugotvå : femtiosju

30 timmar?! skojja min dojja, tror han att jag är helt jävla efterbliven :O ska jag bara jobba 30 timmar nästa månad, jag brukar jobba ca 70-100 timmar i månaden. Vafan, jag kmr juhe bli pank som jag vet inte vad. Fan, när Dennis och Dior slutar så kmr allt bli skit och pannkaka :/. Jag vill inte mer då, har ngn ett jobb till salu (a)? Jag är trevlig, snäll, serviceminded, positiv.. hahah, nej vad är det vi säger?; once a donkiewhore, always a donkiewhore!

Whatever, det gick najsigt bajsigt på APUn idag.. Majserts och allas våran åledabo Slevin, aka Sofia) kom in för en uppfräshning. Så jag toppade till henne som fan och luggen fick ett nytt lyft. Imorgon ska tydligen Mallan Ballan slita seij från Joint Asset och även hon komma in på salongen för en liten extreme fakemakeover.

Woho, en massa cred och kors i taket till meij som fick tummen ur röven och lagade mat ikvällen, supernudlade meij lite med svamp, ost, sparris, corn och som pricken över i ketchup såklart. Till detta avnjöts ett stort glas med jos och underhållningen bestod av csi. Tydligen blire inget Carro på fredag, Jonas kvarstår på lördagen, men vafan ska man göra på fredag då?! Nu har jag förhelvete haft min nyktra helg och känner för att bli riktigt jävla wasted i helgen.



God natt så jävla mkt då..

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag fick typ 50 timmar.. Tycker också det är tråkigt, det är redan katastrof ;< tycker om dig (F)

2008-10-17 @ 13:17:32
URL: http://josefinehedbrandh.blogg.se/
Postat av: Amanda

jag fick typ 38 och en kvart :o

2008-10-18 @ 00:24:41
URL: http://amandadahlbeerg.blogg.se/
Postat av: sofia

HAHAHHAHA. inte du också. slevin får mig att låta.. polsk. och jag sörjer dina timmar. du kan alltid fråga om du får jobb på systemet ;)

2008-10-19 @ 20:30:32
URL: http://mydisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0