hey man

God morgon, Godmorgon. Vaknade precis, ställde inte klockan igår och det är jag jäkligt glad för.. Whatever jag är ffs ledig idag :D :D :D.Gjorde en riktigt stor frulle som jag smaskar på nu, 2 rågbrödsmackor med hummus och sallad på och en gigantisk tallrik med kalaspuffar ^^. Är snart klar med första säsongen csi miami, mkt bättre än new york, men inte riktigt i samma klass som vegas.

Igår blev en toppenkväl, det var askalas och supertajmat. När jag gick från APUn så spöregnade det, men jag hade mitt fina llila paraflax med svarta ugglor på. Men så ringde Kicki och då blev det för mkt för miej, när det kom värsta vindblåsten under paraflaxen så bara vek de seij och min skönhet var broken. Men istället för att sörja över spilld mjölk, eller trasigt paraply så sprang jag i ösregnet till bussen och åkte hem till Kicki istället. Vi gick och köpte pizza, sen var det i full gång med jag har aldrig och ölspelet. Efter ett tag så kom Robin, Jonas och Mallan Ballan och till sist kom Dempa och Majsert. Blev en jäkligt trevlig kväll, yeyah!

         

Kicki blev lycklig ägare till a thing we call the internet igår. Så hon rensade fotoarkivet och laddade upp massa bilder på facebook. Lite blandat från Emelies inflyttningsfest, Mallan Ballan ferre i somras och Kickis maskerad. Och bildbevis på att jag kan göra armhävningar! NJUT!

Idag har jag stordåd att utföra *hosthost*. Innan mamma åkte så pekade hon med avsmak på röran på mitt golv och sa åt miej att inte glömma bort verkligheten. Jag visste inte att hon hade potencial att vara så djup, eller så var det bara jag som inte fattade, det ser trots allt förjävligt  ut. Förutom att överträffa meij själv med att städa så hade jag tänkt slå till på stort med att kanske till och med göra lite skolarbete och sen hade jag tänkt baka med. Bara så att jag ska kunna äta massa kladdkaka sen, utan att få dåligt samvete eftersom jag har städdat och varit duktig hela dagen.

Jag syndade igår, och då var det inte att jag söp på en tisadg.. Men den var så himla fin, mysig varm, perfekt för hösten och för meij! Jag vet att jag inte ska shoppa så mkt men en grå baskofta går väl alltid att använda tänkte jag och betalade. Tänkte köpa en senapsgul stor halsduk med, men jag lät bli, congratz till meij:)!

Nu får jag väl ta och ta tag i verkligheten då..

This is for you Majsert, you make me so hot.. NOT! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0