Life is cruel to ugly people. But heey, thats just life aight?

Idag har varit en bra dag, jag har varit och shoppat på Östars Bröd, hittat perfekta skorna (som ska inhandlas imonn).

Dom skorna fifan, blev salig och poetisk. Dom gjorde så mitt hjärta brast, de perfekta skorna hade lixom slitit ut mitt hjärta och hänsynslöst stampat på det med sina underbara klackar. Det enda sättet att hela mitt hjärta igen var att jag skulle få ha skorna i min närhet. Så jag la undan dom och köper dom imonn :).








Är dom inte underbara? :D --->




















På APUn så fick jag gå och köpa fikabröd, slänga på färg, sortera, sopa och klippa :) Blev värsta förvånad när hon frågade om jag ville klippa. Men det var en rätt lätt och simpel klippning så det gick la bra.

Sen har jag hunnit med att kolla på Ugly Betty och laga mat. Gott med corn, svamp och grönsaks wook. Med en jäkla massa ketchup och salt på, MUMMA!


Sist men absolut inte minst, en massa, verkligen uber massa congratz till min fina underbara vän Majsert. Som idag, just denna dag köpt en ny liten nalle. Ja gott folk, i fortsättningen är det till och med möjligt att ha softisikerade samtal med min vän Majsert utan att man ska behöva vara livrädd för att hennes finuliga täckning ska lägga av. För den ni, den är rolig, kommer (eller ja, uppenbarar) och går lite som den själv vill.. Men nu är det slut med sånt nånsens för min vän Majsert har köpt en nalle med 3G.

Majsan, tack för förra veckan och ha ett underbart liv. Du kommer alltid att ha en plats i mitt dunderfluggiga space och palats <3

Hångel "och" Heey och en massa Löv till alla så här på höstkanten <3

Kommentarer
Postat av: maja

ååhh du är fin du, älskade lilla skofreak! <3 Massa kärlek till dej. Jag lovar att hålla i dig imorgon när du håller på att dö av upphetsning! (A)

2008-10-07 @ 22:11:32
URL: http://maajsan9.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0