Häjsan alla cepe-barn, julgranspynt hela dan

Jag vill utöva konsten att chilla på en sommargrön maskrosblomstrande äng med en cigg i munnen, då är friden verkligen funnen.. Sen vill jag ha ngn som verkligen tycker om meij, ngn som avgudar miej, som kysser mina fötter så fort jag blinkar och som allt för miej. Finns du där ute, du ska vara snygg, bra i sängen och helt fucking fantastik, kontakta miej!!.. hrmm okej, eller inte kanske haha x'D

Var näst sista dagen på APUn idag, näst sista dagen med das retardes, hold on - be strong säger jag bara. Imorgon ska vi köpa tårta, jag vill ha med banan och choklad, eller skit i bananen ge miej bara choklad. I mängder! Blev i alla fall offer för bruduppsättning idag, det var en upplevelse i seij och jäkligt givande.. För nu vet jag att det kan bli ngt fint  av det, även om personen i fråga inte har ngn aning om vad den ska hitta på. Om man väntar tillräckligt länge (sisädär 2 timmar yes!) och använder tillräckligt mycket med spray (sisådär en halv liter yes!) så kan slutresultatet bli såhär;

   

Jag vet att jag har julgranspynt i håret och en röd slöja (läs gardin) men det är juhe vad man säger, man tager vad man haver xD

Annars gick det askalas bra idag, min döbakta kladdkaka med intryckt blockchoklad blev förvånansvärt uppskattad, gick åt som smält glass på donken en vanlig sommardag. Kan stoltsera med att jag just denna dag har lärt miej att fläta med inte bara 3, utan 4, 5, 6 och nästan 7 slingor. Fick även till en hyffsad inbakad fläta med 4, som man kan skryta om man inte har ngt vettigare att skriva om va!? x'D

Sprang Halmstad runt i jakt på de perfekta stövlarna, fick fram ett antal kvalificerade kandidater men ingen direkt vinnare. Jag tror jag hade en vinnare, perfekta, helt adoreble med inbyggd plattå och världens underbaraste skinn. Nackdelen var att de enda återstående paren var i stl 40 och 41?! Hello bigfoot. Vafan alla har inte lika missbildade fötter som Paris Hilton och jag har varken tid, lust eller ork att vänta på att dom "kanske" kommer in i december igen. Jag vill ha dom nu!

 

Sleep tight - wake up happy, lön imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0