Alcoholic Logic

Tjenare tjenare!

Sitter här och lyssnar in mei på världens bästaste Amy Winehouse. Det är nämligen så att Dempa fyller hela 21 år på måndag (congratz), mer om det senare. Då ska vi fira detta med en liten kändisfest på lördag, alltså alla ska klä ut seij till en kändis, moget javet ;). Panik panik hästkolik, vad i helvete ska man gestalta för retard på lördag då?! Majsert hade tydligen haft samma problemas och frågat Fredrik (tror jag det var) i sin klass, och ur honom så sprutade det förslag. Majsert snappade snabbt upp Kate Perry och lämnade Amy Winehouse som förslag till meij när jag desperat frågade vad jag skulle vara. Hej och hå vad det går och nu är jag i full gång med att bestämma vad jag ska ha för kläder :), håret och sminket är juhe ganska givet hur man ska ha det, kanske ska man smeta lite mjöl under näsan, eller kötta in en spruta i armen när man ändå är på G ;).
     


Har attakerat färdigt mitt hår med platttången nu så att det nog räcker för en livstid. Får nog ta och köpa en ny kärlek snart, såg att dom hade fått in guldiga modeller på självfallet när jag gick förbi, annars så hade det juhe inte suttit fel med en rosa variant..

Ska ta bussen till APUn om en halvtimme, eller jag tar bussen till stan, slöar runt i staden i en och en halvtimme, sen så öppnar salongen sina portar xD. Får se hur länge man blir kvar idag.

HångelSOMfanWAWAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0