I have regrets, but no apologies

Vaknade på ngt litet, hårt, fyrkantigt idag, kollade vad det var för ngt.. Jag hittade mitt Y :D :D :D så fuck me, I'm happy! Var typ inget att göra på APUn iag, första kunden kom klockan 2, men då stack jag och Majsert och pessade. Sen klippte jag Jossans trevliga mamma vid 5, najigt värre yeyah. Idag har jag lärt meij boka kunder i Evas "kundbok", eller rättare sagt så har jag lärt meij tyda hennes handstil och då blir det genast mkt lättare att boka in nya kunder ;).

Funderar på vad jag ska köpa för fikabröd imorgon, dumlekakorna idag var juhe inte lite goda eller, men det kan jag inte köpa juhe och tårta ska jag köpa på fredag.. Kanske några fina bakelser och RIKTIGT kaffe, snart spyr jag på hennes jävla näskaffe. Näskaffe är som level, det går att få ner om man är jäkligt desperat och inte fått ngt på väldigt länge..

Min kära syster fick en grymt snygg vit, stickad kofta av vår gammelmormor när hon var där idag, funderar på hur jag ska kunna sno den utan att hon märker det. Undrar när hon tröttnar på den, tror att det är lite att ta i om jag tar den imorgon :S..

Tiden går så fort och jag vet knappt vart den tar vägen, imorgon är det tisdag. Det innrbär att det inte ens är en vecka kvar på APUn, buhu! Sen är det tillbaka till verkligheten igen med skolan, spännande spännande.. Blir la en fika på Morfar's med fatzossarna under veckan hoppas jag.

Nu ska jag fan unna meij lite csi, toblerone och some skönhetssömn!



Tack för du finns älskling, och norrmän är ett tvivelaktigt folkslag..

Kommentarer
Postat av: maja

Nej emma, dom är inte tvivelaktiga. DOM ÄR LÖSAKTIGA HOROR som alla andra killar!!!

2008-10-20 @ 21:31:26
URL: http://maajsan9.blogg.se/
Postat av: maja

Nej Emma, dom är inte tvivelaktiga... DOM ÄR LÖSAKTIGA HOROR SOM ALLA ANDRA FUCKTARDS TILL KILLAR!

2008-10-20 @ 21:32:51
URL: http://maajsan9.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag hatar mig själv för att jag inte tar tag i mitt äckliga liv, skaffar mig ett jobb så jag har råd att åka:(

2008-10-20 @ 22:35:10
URL: http://eriiican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0