Womanizer

Just nu knarkar jag gamla goa Brittans nya Womanizer. Aj lajk it, aj lajk it a lot! Men sen har jag kommit in i en konstig Kent period just nu. Och jag som inte ens tycker om Kent! Jag tycker att det är jäkligt konstigt, men jag vill bara lyssna på Kent! Fricking wacko om jag får säga det själv..

Köpte mina underbara skor idag och för att bryta mönstret så tog jag och Majsert mocka latte istället för frappe. Massa cred till oss (y). Stövade runt i Halmstad och försökte hitta en bänk i solskenet, så man kunde njuta av latten och cirren. Men det var uppenbarligen lättare sagt än gjort. Halmstad är tydligen uppbyggt av kullerstenar och skugga. Men stora torg kan man alltid lita på, sket i att fontänen pissade på oss. Man får juhe offra lite för solen..

Jobbet gick bra, jag och Robin ägde sönder köket och det kändes bra att slippa vara trevlig och le mot gästerna för en gångs skull. Whatever om mina naglar, som äntligen har uppnått en respektabel längd, blir lök-impregnerade och ost-stinkande. I honstly don't care.

Dempas hår blev väl sisådär, men det pratar vi inte högt om. Jag är mänsklig och skyller ifrån meij, jag var uppenbarligen trött och expediten tvingade oss praktiskt taget att köpa xtra red. Eller ngt..


Har nästan helt bestämt meij för att inte vara hemma på min födelsedag. Okej jag är fullt medveten om att det är ett bra tag kvar, men det går fort ;). Ska ge meij själv en sista minuten resa i 18-årspresent och ta med miej så många nära och kära som jag kan.


Shiet nu känns det som om jag skrivit rätt så mkt, så det får väl räcka såhär. Nu ska jag återgå till Kent och drömma meij bort till varmare platser söderut..



Du är drömmarna jag drömmer ibland..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0