dag 2

dag 2 utan cigg utan nikotin. hitills har jag klarat det bra, men sen har jag inte gått upp ur sängen heller. funderar på vad jag ska hitta på idag. jag har planerat att gå ut och gå, läsa en bok, städa på mitt rum, rensa i min garderob m.m. men jag tror att min dag kmr se ut så att jag kmr ligga i soffan och kolla på film och ha ett öga på datorn när jag letar sista minuten resa och äta alldeles för mkt kakor.

whatever, bara jag inte röker så. igår var det en förjäklig dag. rullade permanent första leketionen. drack alldeles för mkt kaffe på rasterna och på lunchen vart det äcklig fisk till mat. men men, kundpass efter maten. jag och emma skulle folieslinga en kund. jag skulle göra e6an och emma stog jämte och hjälpte till. men allt jag tänkte på va cigg. för att citera majsan så var det enda som jag såg i huvudet under dagen en massa dansande cigg som sjöng; rök meij, rök miej! men nej då, och irriterad va jag så lämnade över kammen till emma och sa att hon skulle göra det själv och gick och ringde majsan. då säger den lilla svikaren att hon har rökt!! och att det bara va en halva så det räknades inte. men joho,, klart det räknades. nikotin som nikotin.

kunden blev nog nöjd i alla fall för jag och emma fick 50 kr var i dricks. och 50 kr, ja det är juhe ett ciggpaket. fan vad ska man nu räkna sina pengar i?? maja sa solningar men får nog tänka liote mera på det.

sen åkte jag till jobbet och när jag skulle byta om så hittade jag inte mina skor. ååh jag blev så ledsen att jag började lipa. grät ngt om att jag ville ha cigg, men men sen hittade jag dom och allt va frid och fröjd igen.

skulle ta bussen hem och fifan vad alla, verkligen alla rökte. okej jag vet att jag tjatar om cigg rätt så himla mkt nu. men det e fan det enda jag tänker på. jag andades in av röken av han som satt och rökte jämte meij. och jag bara hoppades att jag skulle få lite nikotin ut i blodet, ohh vad det luktade gott, herrejesus!

massa kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0