Frukost..


Haha,, Amanda.D ringde meij nyss med ursäkten; du är den enda jag känner som är galen nog att vara uppe så här tiddigt. Haha.. hon är så söt.

Men men, nu sitter jag i min säng och käkar lite frulle, fruktyoggi ovh mammas hemgjorde musli. Fyfan vad gott det är!! Jag hatar att käka på morronen, men detta sväljer jag mer än gärna :D.

Whatever, idag blir det typ första riktiga idrottslektionen, och jag är överlycklig för jag ÄLSKAR verkligen idrott.. ..NOT! Men jag tror att man kommer att överleva ändå. Vi börjar en halvtimme senare så det blir högst 2 ½ timmes tortyr.

Nej nu ska jag klä på miej ffs! KözzOHångel <<3

Kommentarer
Postat av: ♥ MAMMA JESSICA [18 år och mamma till Emilia 4 år]

Hej..

Okej! Men tack så mycket för tipset :)

2008-09-05 @ 08:21:45
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0