Glass (:

Vid typ klockan halv 6 så satte jag in lite vanilj yohgert (stavas det verkligen så?) i frysen med vaniljsocker över. Tänkte att jag skulle få lite god glass. Ungefär en och en halvtimme senare var jag riktigt sugen så jag tog ut det och kollade. det var juhe nästan rinnande. Sen kollade jag på film och glömde bort det och när min syrra hade laggat lite mat till meij så kom jag på det igen. Så nu sitter jag här med askalas glass. Det enda är att den är aningen kall asså, ska den verkligen vara iskall?! Whatever, nu ska jag försöka få Amanda att gå ut och gå med meij. Hade vatt mysigt i höstmörkret, eller ngt xD..



Hångel och Kärlek <<3

Kommentarer
Postat av: Brunetten Sanna E

Glass? Mitt i veckan? vad är det för fusk? hehe

Själv får jag nöja mig med en ask violtabletter.



Nu ligger nog du o dregglar på kudden, hehe.

Skola imorrn?

2008-09-05 @ 02:21:47
URL: http://sannornas.blogg.se/
Postat av: Sanna E

Jag gillar ju idrott jag! underbart ju!!När du kommer hem tycker jag att du ska anta vår utmaning, vore kul att se vad du tycker är ett måste till hösten.

2008-09-05 @ 06:20:09
URL: http://sannornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0