hrmm..


 

Sitter och snorar i min säng, kanske inte låter så fräscht och det är det inte heller.

Men men, sjukt trevligt igår tycker jag. Lite misslyckat med den rosa sprayfärgen bara. Måste juhe sett ut som värsta ufot som sprang fram på Halmstads gator och torg.
Jag tror aldrig att jag har shottat så mkt jäger på en och samma kväll, men sen är inte shottning riktigt min grej heller. Men är det jägerMackans 20årsdag så är det och då är det bara till att ställa upp för laget.
I alla fall så var vi ute i Eldsberga, typ sjukt långt ut i bushen, 40 min med buss. Och när Majsan och Emma har satt seij på bussen så kommer dom på att dom inte har ngt groggvirke och att ciggen börjar ta slut.
Heartbreaking.
Så det vart bara att hoppa av bussen på AB och ta Hemmakväll.
Men nu är det så att lilla Majsan inte är 18 ännu, om en vecka på fredagen då smäller det, men det är juhe ett tag dit. Men jag sa att hon inte hade ngt att förlora på det.
Majsan gick in och tog en Sprite och framme vid kassan så skulle hon ha 3 pkt röda prince med. Legget fram och hej och hå. Det gick :D, men sen skulle tydlygen kassörskan se på det igen.

- Ehh, du är inte 18 än..
Maja;
- Nehe, då tar jag bara Spriten då.

Haha, jag stog och knäckte meij i ett hörn, förlåt majs xD.



Kyss och hångel <3

Kommentarer
Postat av: maja

HAHAHAH... Men vi har alltid firat min födelsedag en vecka innan :O



2008-09-13 @ 14:01:19
URL: http://maajsan9.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0