Jag vill ha det borta innan jag vaknar upp bakis imonn

Sitter hemma hos Majsan nu med en razz, sprite och rabarber dink i handen. Kollar frenetiskt efter sista minuten resa och längtar meij bort. Snart blire Kicki och satar på en hedelig karatefylla ikväll. Skit samma att jag börjar jobba kl 12.00 imonn för jag ska bli full ikväll. Majsi bearbetar det där med den där norrmannen och skriker och gamar om bussbiljetter och tischor. Gasch vad jag älskar henne.

Vad annars? jag känner meij jäkligt B efter jobbet och allt men whatever!!



Kanske eja vú? xD

Kommentarer
Postat av: maja

GAAAH. Det är livsfarligt att låna ut sin dator. Men vafan. Jag hade iallafall kul. Och så "var jag skitsnygg och full" ;)



Och vi får se det där med deja vu hahah, ikväll ska vi iallafall supa bort alla norrmän.



<3 Du är underbar, så jäkla tur att jag har dig i mitt liv.

2008-09-06 @ 19:02:17
URL: http://maajsan9.blogg.se/
Postat av: sofia

den bilden är så läskig. och jag minns verkligen hur jag fick gå med henne i koppel den kvällen :D

2008-09-07 @ 12:41:17
URL: http://mydisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0