Kvällens outfit











min lillsyrra kom in på mitt rum och sa typ kolla min transasminkning!
jag bara, WoW, sminka miej. så nu ser jag med ut som en transa *host*
whatever köpte inte skinnbrallorna, Amanda.D protesterande för mkt :'/.
men köpte dessa legginsarna på Gina istället :D ngt måste man juhe ha ;)
så ikvällen kmr jag att ha på meiji detta:

Tischa: Ed Hardy (fejk *host*)
Tischa: Indiska, vit
Leggins: Gina Tricot

Tror att jag tar ett par gråa addidas sneakers till och en grå kofta.



men kolla där e hon juhe, sminkören kom med på ett litet emo-hörn med!
älskar deij forever and never my bäver sistah <3

Massa kärlek alla hångelobjekt, peace and out! <3

Kommentarer
Postat av: Brunetten Sanna E

Ja men kör hårt på utmaningen för sjutton!



Jag varnar: Nu kommer ärligheten fram i mig.

Den där sminkningen kanskr är fin på håll men inte på dessa bilder. Det är sjukt dåligt suddat och det finns ingen övergång mellan svart och rosa.



Hemskt misslyckat.



haha, jag sa ju att jag varnade dig, jag är alltit överdrivet ärlig.



Btw, du är grymt läcker i håret! Önkar att jag också kunde göra en sån frisyr!!

2008-09-05 @ 19:04:33
URL: http://www.sannorna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0