oi

Ska först säga; Tack så himla mkt för igår kicki, det va jättetrevligt! Å sen att träffa lite fatzon på stan som några andra fjortisar var juhe inte heller fel..

Idag ska jag jobba, jag ska unna meij mjukisbrallor och en stor jäkla fetingfrukost. Så det blir ingen outfit idag, det kan jag spara mina få läsare att behöva genomlida..

Det är redan söndag,. Jag kan inte fatta att veckorna går så himla fort, det är juhe helt sjukt. Å hela oktober kommer vara borta (utlandsresa, APU, höstlov) med så nu är det snart julafton :D!.

Gud vad har har ont i fötterna. Hade velat ha ett par uggs som mina fötter bara kan mysa i. Eller är det sant att uggsen är på väg tillbaka? seriöst? Man blir juhe nästan lite glad då..

Nej nu ska jag ta bussen om en timme, hurry hurry. Palla fixa seij på något sätt asså, ska komma till jobet i morgonrock och partyhatt! Undrar om det uppskattas xD



Hittade en skitsöt bild som jag bara var tvungen att lägga in.

Ha det underbart och askalas!

Kärlek och hångel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0