sweet dreams

Sometimes I want to use you,
sometimes I want to get used by you x'D

Idag är jag ledig, hade tänkt att amanda skulle klippa meij men det blir ingenting med det.
Sitter och funderar på ikväll. Vad ska jag ha på meij? Ska jag dricka? Ska jag klippa lugg? Ska jag gå överhuvudtaget?

Det första, jag är jäkligt klvuven och vi får la se ikväll vad det blir att ha på seij.

Det andra är jag med jäkligt kluven på. Om jag ska dricka så måste man juhe nästan förkröka. Det blir bara 2 glas vin per person på fridolfs, om man är över 18 dvs vilket jag inte är. Ännu en anledning att inte dricka.

Nu ringde Dennis med och snackade lite om igår.

E inte pepp alls idag så nu går jag och klipper av meij håret och går och lägger meij igen.

fan vilka ilandsproblem asså xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0