Tvivla inte på meij!

Nu ska jag snart in till stan och hålla Amanda sällskap nån timme. Har lixom inget att göra så då kan jag lika gärna vara där tänkte jag då.. Som tack för att hon väckte meij imorse typ. För det gjorde hon. Upp och hoppa, in i duschen, slängde på meij det som låg närmst och kubba som fan till bussen. Jag hann. Håret droppade och jag hade nästan inget smink. Sen kom jag typ en timme försent med. Men whatever, jag fick juhe rulla permanent resten av lektionen som alla andra, yey! Asså gud vad ledsen jag hade blivit om jag hade missat det. Gått hem och cuttat meij eller ngt.. Kollade in i glasförren på hemköp på rasten innan och undrade vafan jag hade tatt på meij imorse, ja ibland så undrar man bara.
Efter skolan aå vart det deep talk med Masjsan och Dempa på Espresso house, sen åkte jag hem. Soft å slapp dag kan man nog påstå.. Nu måste jag spring!

Kärlek och hångel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0