susddenly I see, this is what I wanna be




helt okej och askalas dag, va i skolan och hade matte. det var konstig lasange eller något i matsalen så jag hoppade det. sen gick jag på stan med älskade fetton lite och lämnade tillbaka ett par helt jäkla fucking woderful leggings. bara att dom var liite för stora. fuck no att jag lämnat tillbaka dom annars. men känner inte att jag är en medium än ;).
sen åkte jag till mallan ballan och klippte och färgade henne <3.
hem och kollade my name is earl med pappsen och nu sitter jag här.
funderar på att hänga med när mallan å majsi ska fika, men vet inte om jag pallar.

jag har 3 olika låtar på repeat hela tdn nu.
KT Tunstall - Suddenly I See
Maria - Hold On Be Strong
MGMT - Weekend Wars
och jag är helt förälskad i alla. nykär kan man nog kalla det. speciellt weekend wars som jag har som ringsignal med. jag är frälst! xD

hare underbart och askalas, massa kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0