du är nästan lika bra som cigg <3

God morgon alla low lifers som fortfarande vågar sej in på min högklassiga random skrivna blogg. Tisdag idag, vilket betyder; SOVMORGON fram till kl 12.15. Tänkte hinna med att lägga meij i cancerlådan ett tag och njutan av långsam död i en halvtimme. Sen, kanske, möjligtsvis, förhoppningsvis klunka ett antal red bull wannabees för att komma igång.

Whatever estetiskt idag så det ska la bli skoj, ska ta en kopp fika med Majsan efter skolan ngn gång hade vi försökt att planera in. Ska och titta på lägenheten imonn och så. Nu ska jag fan duscha för jag känner att jag luktar lite konstigt, haha nej riktigt så illa är det inte riktigt än, hoppas jag i alla fall.


so long suckers and mother fuckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0