first time ever

Eller första gången för i år. Under den senaste tdn så har det varit en jäkla massa deja no´s (motsatsen till deja vo).

- Årets förta kallsup(ar).

- Årets första jordgubbar.

- Årets första vattenkrig.

- Årets första utomhussolning i bikini.

- Årets första studsmatte-hopp.

- Årets första hoppande på kryckor.

- First time ever jag åt en gräshoppa (torkad med souercream & union smak).

- First time ever Jesper lät bli att nämna Adam under ett helt möte.

- Firste time ever man kikade efter rosa elefanter och mjuka moln.

- Fiste time ever jag gav Kicki tillåtelse att cutta av meij håret.

- Firts time ever jag blev dränkt i badkaret.

- First time ever jag samlat vuxenpoäng genom att öppna sparkonto.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0