happy valborg

Svenka nu och det är juhe lite lagom kul sådär, fick mvg- på nationella. Måste skriva en utredande uppsats om jag vill ha det i betyget med. Får la sätta meij hemma sen en timme eller två och ordbajsa.

Ikväll ska kameran med, så det blir till att leka fjortis och dricka till karatefyllan börjar uppenbara seij.

Okej, okej sladderkärringen i meij kom fram, eller så var det fettorna som kunde se på meij vad det var jag inte ville säga. Men men, ska i alla fall tattuera meij på torsdag nästa vecka. Ville göra ngt i nacken för att dölja "ormbetten" efter pircingen, men ska tydligen vänta lite. Funderar lite på en drake på röven, det skulle passa bra till mitt hakkors i pannan. Eller inte, så med andra ord så har jag inte en endaste liten aning om vad jag ska göra.

Fan, känner att detta blir jäkligt ointressant och bara en massa ord ihopsatta till meningar (värre än det brukar vara). Ska ta ett besök till René och se om jag måste betala min sönderbrända sladd eller om jag kan fjäska meij till en ny..


Fan vad jag saknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0