om man jämför med en piggelin så är allt dyrt..

Lägenheten vart underbar och helt jävla fucking wonderful! Mkt större än vad vi hade trott och tjejen va skittrevlig. Lämnar dvd, tv, mat osv, lägger man till en diet med donkenmat så tror jag inte att det kmr gå ngn nöd på meij och Majsert i sommar. Enda nackdelen va att det inte fanns ngn balle, men det finns säkert många ballar i huset så det vägs nog upp, haha ha.

Valborg imonn och jag är laddad till tusen och mer. Skola och sen hem till Kicki och dumpa grejor. Möta upp Mika och käka på ngn random uteservering, ta en cider eller två. Hem till Kicki igen och dra på med de starka grejorna. Sen blir det upp till bevis om man är så odräglig att man kmr in på underbar eller om man får nöja seij med moon. Fan jag trodde loivet skulle bli grymt mkt lättare nu när man gått och blivit myndig men så är tydligen inte fallet. Förhoppningsvis avslutas kvällen med att man däckar i en på måfå utvald fontän igen.

Just nu har vi min kära farbror och gudfar på nattbesök. Alltid llika trevligt med galna släktingar som kmt hit och lättar upp stämmningen lite. Trevligt med lite röksälle nu innan sysern min har kommit hem i alla fall.

Känns som att det är en stor grej på torsdag om en vecka, så jag är lite kluven. Men det ska säkert gå bra. Hoppas jag i alla fall. Bara jag bestämmer meij, fan nu ska jag inte tänka mer på det får då blir jag bara mer nervös och retarded (om det nu går).


Nu hade jag tänkt att jag skulle kolla på film eller ngt annat trams.. Så cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0