överdrivet awsome

Jag är lycklig, glad, sprallig, mongo, mango ja allt är precis som vanligt igen. Men jag vet vad som händer på torsdag nästa vecka, men det tänker jag inte säga :D. Tänkte kontra och levla upp från mitt barnsliga beteende att jag berättar presis allt, speciellt om det är roliga presenter och så, dålig ovana. Nästa nyårslöfte kankse?

I alla fall så hade jag mitt första utvecklingssamtal själv idag, min mentor tyckte att vi hade fårr bättre kontakt än innan (öhh..) och så konstaterade vi att jag är glad ibland. Shopping på Indiska, Cubus och Systemet inför valborg (som är super-snart). Åkte till jobbet och tattade gratismat, dansade på borden och åkte i biltvätten.

Imorgon är jag ledig, som alla andra onsdagar och det är greeat! Har planerat att sova, käka frulle, röka, sova lite till, kolla film, sola lite kanske, sova ännu mer, åka in till stan och kolla på lägenheten med Majsan. Om jag inte skulle orka ngt av detta så har jag plan B: sova hela dagen och bara skita i allt, och i värsta fall så kan jag alltid ta i hårdhanskarna och städa. Samtidigt som jag gör allt detta ska jag gå runt på rosa elefanter och vara allmänt överlycklig för torsdag nästa vecka.



kärlek på pattan <3


Kommentarer
Postat av: Kickey

jag vet vad som händer på torsdag nästa vecka!! :D and Im loving it!!!

2009-04-29 @ 00:08:32
Postat av: Emma

Jag vet vad jag vill nu

2009-04-29 @ 00:28:25
URL: http://jaggillarminmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0