update

Mohaha, fuck u Erica nu uppdaterar jag så du kan skippa att blocka meij från din blogg ;).
Det var ett tag sen senast nu, det har väl inte hänt så mkt mer än att jag gjort precis som it-killarna och vigt mitt liv åt power king. Amanda systra mi berättade för meij igår när hon fick hjärtklappningar och hallucinationer efter 10 energidrycker om dagen under ett sommarlov. Så det ska bli spännande att se utgången på detta.. Fortsättning följer.

Jag har samlat atlet-poäng genom att cykla in till stan ett antal gånger. Lite småkul att jag fick lägga meij på en åker efter 5 km så att jag inte skulle svimmat. Nej nej jag är inte alls otränad..

Jag pissar snart diarre på mitt hår, fatta jag är trött på det eller. Slingorna är kanonbra, men fan vilken beslutsångerst jag har. Haha, jag vill färga det svart, raka av det, sätta i hårförlängning, avfärgning, slingor bajs, bajs, bajs. Eller så kan jag bara supa meij tillräckligt full för att jag ska gilla det igen..

Jag har rensat min garderob så jag har nu kasserat en sopsäck med gamla väskor, skor, käder, diadem som jag inte använt på mer än ett år eller ngt. Körde på en skitbra taktik, jag la in de kläderna som jag använder mest snyggt och prydligt i garderoben och lite här och var i mitt rum. Det som blev över på golvet slängde jag i en sopsäck. Jävligt smart asså.

Eftersom jag är ledig idag så tänker jag faktiskt inte lägga ner mer tid på detta utan tänkte ist äta en god äggmacka och kolla på en bra film nerbäddad under täcket. Tror nästan jag ska unna meij en halvtimme i cancerboxen sen med.

Fetton i Gunillaparken i fredags:



Hångel hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0