Ett slag under bältet

Fan, börjar skolan om typ 7 timmar. Sista året.. Kanske sista året ever som jag kmr plugga.. Det känns ändå ganska konstigt, det kmr vara konstigt. Majsan ska flytta till norge, jag kmr vara helt lonley. Helvete allt blir bara piss just nu känns det som. Ripen drar, kicki har pontus. Jag har slutat röka men jag har iaf mina fetton.. Känner att detta bara blir en massa ordbajs, precis som alla andra inlägg här så det skiter jag i. Färgade annas hår innan med, kalas. Och så har jag hunnit med att köpa en rosa jaguar på mirage idag med. Helvete jag skulle nog inte ha druckit dom 3 redbull kopiorna innan, jag kan ju för fan inte sova.. Har kommit på det där med internet i mobilen, lite sen jag vet men haha. Fan nu måste jag försöka sova känner jag. Det får bli frappehouse för hela slanten på frukostralleballen imonn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0