livets offer

Nu har jag flyttat hem igen, och det känns fucking underbart! Igår vart det underbart och hela helgen har vart underbar.

Igår va jag Josse och Anna i gbg, shopping, shopping och mer shopping, hann med att käka och dissa min karta och kompass med. Fucking lovely nu har man lite nya kläder, ny attityd och ny baksmälla. Gårkvällen började i förfest at my place, taxi till staden, 3 hjärtan, the corner och en promenix hem med trevligt sällskap.

Bitch-Nina kom och bitchade seij idag, surkärringen va 20 min sen och klagade såklart på att jag och xsambo trodde vi skulle hinna till homebuy, men inte det.

Kollar på en random film med pappa som hette London men utspelade seij i centrala NY. Där hängde inte jag riktigt med på vad dom hade tänkt seij. Nu kom det fram att det va en av tjejerna som hette London, ballt namn..

Nu orkar jag fan inte skriva mer,, ska fixa alla bilder och så när jag fått min dator (är inte alls avis på att min syrra fick en mkt snyggare).

Nu byttes filmen till en skräckis av min rastlösa fader som tydligen inte gillade London, men det skiter jag i för jag ska dit i okt oi!

Tudelou bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0