prata långsamt så att jag förstår

Denna veckan har verkligen varit ngt att hänga i julgranen, jag och kicki-bah satt och försökte komma på wtf som hade hänt..

Måndag - 11 -stäng på jobbet och sen hem till sillen, supa, däcka
Tisdag - vakna, bussen till stan, pizza och somna till askungen, till palatset vid 6 och däckade där
Onsdag - stäng och sen till palatset och kröka, ut på kräm och hem till sillen på afterpatrey
Torsdag - stäng och hem till den efterlängtade sängen
Fredag - hem till åled en snabbis och in till staden, partey hos kickey
Lördag - potenciell myskväll som blev partey hos dencho och mico (?)
Söndag - gratismat på donkey och stäng, hem till kicki och slingade hennes nästintill obefintliga utväxt

Detta vart min första vecka på bk, and I love it!

Satt och hade inget speciellt för meij innan och räknade ut att jag lagt ca 21 000 på cigg. Det är INTE ok.. Dags att sluta typ igår kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0