pissar på allt och inget

Sitter hemma i Åled nu, flyttar ju hit igen på lör/söndag och det ska bli askalas. Så jag förstänger palatset som fan, tar hit grejor och tvättar och så. Känner meij duktig och ordningssam om det nu är ngt att sträva efter.

Just nu känns allt bara piss, allt då menar jag precis verkligen allt skiter seij. Abstinens efter cigg, schemat i skolan krockar och klaffar inte, jag har tydligen inte tillräckligt med poäng och ingen har koll.
På jobbet är alla seega och jag fattar väl med att det är nytt och alla är nya, men dom behöver la inte vara födda i farstun för det..
Gick handledarkursen till körkortet igår och det vart juhe inte 3 bortkastade timmar, nej nej de hade inte jag alls kunnat använda annorlunda..
Majsan ska nu flytta till Malmö ist för Oslo (det är la bra, inte lika långt att åka..), Dior ska börja plugga och Ripen vet man aldrig med. Jag har ingen aning om vad jag vill, vad jag håller på med eller vad jag ska göra.
Jag går runt och är sur och seg och trött och har absolut inget att ha på meij (kan bero på att det är hög tid att tvätta men inte vet jag).

Jag behöver semester, en fet jävla charterresa, eller bara gå i ide i ett halvår ungefärsnygg. Jag vill färga håret, köpa kläder och bli snygg, smal, vacker och normal. Jag vill tattuera meij och ta körkortet, jag vill vara nykter mer än 3 dagar i rad och vara pigg när jag vaknar på morgonen.

Lite roligare grejor då Mikaela Mika Stenström fyller hela 21 år idag och kan därmed köpa laglig alkohol i hela världen, GRATTIS! Så ikväll blir det lite patraj på Dempas kontor och vidare till bullen eller liknande. Det får inte bli för jävla sent för jag börjar fittskolan 08.15 imonnbitti. Kul liksom.


Nu får jag fan ta och hitta på ngt kul, tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0