jag va helt borta

Sitter hemma och fick värsta dissen av vårdcentralen i Oskarström, deras läkare går tydligen hem kl 12.00 på fredagar. Så jag får gå med min onda rygg hela helgen, så om jag dör i lunginflamation (som tydligen måste botas och är ganska farligt) så skyll inte på meij. Det är helt och hållet läkarna i bushäns fel.

Har börjat på BK and I love it! Lite sliten efter party efter stängningarna bara.

Ikväll blir det party på torsgatan, fast det är fredag (höhö), singstar, falsksång, alkohol och underbara människor.

Dollarn och Euron har gått ner ytterligare idag, och då gick svensken upp och det är bra, nu va det sagt med.
 
Och om intresseklubben skulle vara intresserad så funkar inte vår ugn i Åled, tempraturen skulle vara på 175c och det vart på 81c. Så mammas syltkakor blev stort FAIL!

Fan nu måste jag springa och städa och gå på toa innan det blir staden och sol igen.


Min nya tattuering och min nya drog, love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0