vafan

Idag har jag fått ett jobb, skrivit in meij på körskola och fått tattueringstid - imonn.

Jag har sagt det innan och jag  säger det igen, jag behöver frfan seriös hjälp. Dagen började med att jag somnade halv 5 imorse, vaknade vid 12 och stack in tiill staden. Där mötte jag upp Erika och Marie och senare Emma. Espressohouse as usual och där stötte jag på Mackan och Frida. Hittade gratisbiljetter till kräm imonn på ass-house. Gick runt och gjorde mest inegnting på stan ett tag tills inte det vart kul längre. Raggade skjuts av Mackan till Bk, hämtade upp Majsan på vägen med så att hon skulle kunna variera sin dagliga Donken-kost lite..

Träffade Kicki på Bk och snackade lite, satte oss där ute och sen kom den chefen ut och börja snacka. Fick skriva i ett papper och han frågade när jag kunde börja.. Hehe, vafan ska jag göra lixom..

Mammsi och pappsi mötte upp och körde meij till körskolan och skrev in meij och bokade en sån kurs. Gick in till Pablo på vägen till bilen och beställde en tid. Tror det blir ankellänken..

Spännande dag, nu ska jag plugga..


I brist på annat blir det på min snygga lillasyster som jag saknar och behöver extremt nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0