Alkohol löser inga problem, men det gör fan inte mjölk heller

Först skulle jag följe med Erica och Emma och tattuera seij,

Sen skulle jag på party med Kicki, Lundström och Olle hos Rikard,

Slutade med helkväll i Åled med farbror och kusin på besök.

Fredagen den 13 idag, otursdag, men jag har inte märkt ngn stor skillnad, mobilen har fuckat seij lite, that's it? Tydligen för snart är dagen slut, då kmr det en ännu roligare dag, nämligen alla hjärtans dag. Vilken tur att det är på en lördag så man kan passa på att dränka sina sorger i alkoholhaltiga drycker.. Fira Emma-Slemma imonn juhe.

Sen sen fan jag är väck, slut finito, har ingen aning om vad jag tänker eller skriver.. Det är nog bäst jag slutar nu innan jag gör bort meij ordentligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0