bring it on baby

Kicki e här i skogen, fan vad alla dras till my place på sistonde då, and I like it a lot. Försov meij inte så jävla bra jag är, borde få en present för varje måndag som jag inte försover meij, tycker jag i alla fall.. Skola, skola, skola och lite espressohouse..

Emma köpte ut cookies på Östras till meij och Erica köpte ut cigg till meij, värsta illegala langningsverksamheten på JB idag..

Till salongen och negerbruna Eva (efter 2 veckor i spanien jag vill meed!!) efter skolan. Chillade, förgyllde närvaron och sen kom eftyermiddagens första (och sista) kund Patrix. Sopade lite och fikade sen till Kicki och raka vägen ut i skogen, ända till Oskarsström. Av ngn anledning så skulle vi käka pizza där och fast än pizza är pizza så kan Klåpatra bli lite tradigt i längden.

In med kladdkaka så fort vi kom hem och in med koffein i kroppen så blir det prima. Kladdis till första Bring it on filmen, det var ett tag senast, men ramsorna satt som berget.. Tror Kicki ville döda meij där ett tag när cheerade med i ramsorna och sjöng med i sångerna. Men jag vet att det inte gör ngt för hon tycker om meij ändå (a).

Nu tror jag att det blir powerwalk och massa shiettalk i Åled. Har planerat en spännande rundtur (inte för att det finns så himla mkt att se förutom hus, träd och en kiosk). En cigg på skoltaket idag igen kanske. jatack till det polack!

Imonn och iövermonn så blir det Majserts slutproduktion på mentalsjukhuset, spännande as hell..



Kicki hälsar Mango och då säger jag Mongo

Ketchup

Senap

Kanel

Camel

Prince

Trottoar

Urinoar

Tsar

Kung

Prince!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0