chansen finns, men den är försvinnande liten

Rätt så hipp som happ om ditt och datt - dag idag. "Försov" meij och när jag kom till svenskan så visade det seij att jag inte missat ett skit (om man inte räknar redovisningar om svenska avdankade författare som intressant), så det vart juhe bra.. Mat, veggona fick idag ovegg-mat på JB, man blir juhe så jävla glad, ska alltid dissikera min mat inann jag stoppar den i munnen nu i framtiden, bara för att jag äter specialmat så betyder inte det att jag kan sitta och trycka i meij värsta muslim-kalkonen med ett leende på läpparna.. Oh happy day att grupp A hade kundpass ist för B som vi alla trott, fick rulla spiralpermanent, typ, kul.

Virrade omkring på staden med Ericka x2 en stund och försökte hitta bästa presenten till bästaste Emma (efter meij då), shoppade loss på lustgården, hemköp, h&m och tutti frutti, tror det blir en ganska bra present.. Får se om Emma uppskattar den på lördag.

Jobbade och det va najs dtn hela tdn, sometimes alone, och vi ägde (jag+jag). Fan vad najs, körde typ p-maskinen på 5 min, stämplade ut och sprang till bussen. Och jag hann, lucky me :).

Ska typ intervjuas med Emma av ngn marknadsföringsgrej imonn vid 9, vissa säger tråkigt, jag säger en ypperlig ursäkt att "missa" idrotten och trycka i seij gratis frulle. Sen blir det flower-power med Kicki-bah, klippa mamma, se Erica och Emma plågas av nålar doppade i färg..


Jag bryr meij inte om vem du tror att jag är, jag vet själv hur fake jag är på in- och utsidan, and that's a secret I'll never tell..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0