halvfabrikat och csi

Halvfabrikat i form av frasvoffler och vaniljsås till frulle medan ett antal csi avsnitt avnjuts under täcket. Kan man få en bättre start på dagen??

Anyway så vart Majsert här igårkväll, gjorde lite super-nudels, lirade gh, färgade mitt hår och promenerade i snöstormen i Åled. Najs najs yepp!

Idag blir det chilledag när jag kan göra allt och lite till av det jag hade tänkt göra igår.. Kan lägga till, putsa skor, pilla naveln och kolla in i en vägg, riktigt njuta av lovet.

Nu är det dags för dagens första nikkointag och därmed dagens första avsugning av mr Nikko Cancer. Sen blir det la till att återgå till csi ett tag. Men jag lovar nästan att ta tag i mina ögonbryn idag så att fettorna kan vara stolta över meij när man kmr tillbaka till skolan.

Har tagit egna bilder för en gång skull, så nu är jag officiellt ingen tattare längre :D.



du är så skön baby, när du suger av min tå baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0