happyhoe

Min dag har la i stora drag sett ut så här; vaknade upp hos Kicki glad över nada bakfylla, sprang i snön till bussen och åkte hem. Käkade frulle och bytte om, fräschade till meij lite lagom sådär.. Åkte tillbaka till staden och mötte upp Emma, Erica och Josefin på Nstation. Tog bussen till Falkenberg, träffade Erika och fikade. Tog bussen till Ullared och fyndade på Ge-kås ett tag. Käkade pommes på burger king (svikare!) Tog bussen tillbaka till Falkenberg och bytte fort som satan till 351an så va man på G till Hstad.

Gick hem till Kicki, kladdkaka a la Kicki & Emma (jag smörar formen och hon gör resten) och flashdance. Sen bussen hem och nu sitter jag här..

Egentligen börjar vi 08.15 imonn med idrott, men livräddning kan ta seij i röven för jag tänker inte drunkna imonn. Så jag börjar helt enkelt kl 12.15. Ska försöka pressa in lite trosshopping med Kicki med, fun light.

Jag orkar inte fota det jag köpte, men det va typ; 2 trosor, 1 bh, 2 filmer, 1 skärp, lösögonfransar, tuggummi, present till mams, inpackning, hårgrejor, 1 drinkmix, 2 shotmix och en massa skit. Det värsta är att man ska gå och släpa på den jävla fula gula stora plastpåsen sen med. Detta löste jag med att sno en ica-kasse hoss Kicki :D.

Nu känner jag för lite pretty woman och sen dräggla på kudden med musik i öronen. Så so long shit piss cuck fuck that motherfucker!

Kommentarer
Postat av: ciccikatt

Nu har tävlingen på min blogg börjat, var med och tävla du också:))



info hittar du på min blogg:)

2009-02-05 @ 23:19:15
URL: http://ciccikatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0