erica, jag har noppat ögonbrynen!

Okej, min mobil e paj, broken, finito.. Egentligen så kan det ha varit mitt fel, egentligen kan det ha varit Kickis ballkongs fel. Men jag tror mer på att gud bara ville jäklas lite med meij, ofta jag skulle tappa min mobil från tredje våningen ner i snön annars lixom..

Gårdagen började super med att pucko vill sola, pucko vill inte vara blek längre när skolan ska börja så pucko solar i 30 min. När pucko tittar seij i spegeln efter en halvtimme så är det en brännskadad tomat som kollar tillbaka. Tack för den. Beställningen i 4 timmar (tur att man fick ha keps på seij som täckte typ halva ansikter så man inte skrämde iväg alla gästerna). Sen kom Kicki och Mika för free-food och langningsplaner. Kicki hade gjort värsta snygga chokladkalendern till meij. The final countdown till das biggest avent of the year, nämligen min födelsedag. Jättefina bilder och ooh, tack :D. Sen trängde jag meij på hos Kicki där en yngre Andersson var, spelade GH, gjorde oss iordning och började så smått kröka.


Skulle ut efter ett tag och ta meij ett litet sug, ringde Majsan 2 ggr, men hon svarade inte. Vafan, det va tråkigt att bara sitta där, pucko brilljerar igen och kmr på att egopix är ett smart tidsfördriv. Klick, klick oops där tappade man nallen ner på stenplattorna och snön. Smart var ordet ja! Sprang ner och hämtade den, funkade yae! tills det ringde. Jag hör den i andra ändan, men den personen hör tydligen inte meij. Så det blir besök till tha phone house och 500:- i självrisk imonn. Kanonkul!

Mer folk rullade in, Robin, Majsert och Emma intog toaletten och blåste utahelvete.. Massa ballonger i hela badkaret och i skåpet och snart va dom över hela golvet. Jättekul partytrick asså!

Ner på staden för fyllekäk på kebabkungen och sen blev det vänner när vi kom tillbaka. Jag som självklart va men på VIP-listan hade en säker plats på soffan. Haha, nej jag däckade nog rätt fort när tv:n kom på.


Upp till bussen och jobbet och fet mat. Kul kul, mamma kom och hämtade meij och nu är jag lite sådär lagom slut. Ska proppa i meij lite nybakta muffins sen och kolla på CSI hade jag tänkt. Kanske ta en liten promenix i Åled, who knows..

Imonn är det i alla fall skola igen, får träffa mina älskade fetton igen och njuta av kundpass och permanentrullning.. Salongen efter det, ska klippa till Karro lite hade vi tänkt..

Nu ska kräft-fajset smörjas med aloe vera och jag ska bara chilla.. 

Kyss miej och håll om meij och ring meij för fan inte

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaa... det blev lite egobilder innan mobilen försvann ner i snödrivorna iaf ;) hehe!

2009-02-23 @ 22:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0