ikväll blir det skogen, jävligt långt bort från civilisationen

Sitter i skolan nu, kanonkul, första och sista lektionen, jag och Emma körde tempo as hell på uppgifterna och ikväll startar en vit helg för Emma och Maj (som Jesper tydligen föredrar). Blir typ böngryta eller vad det var pappa skulle laga till oss, cigarr och tuttalt avstånd från civilisationen. Har även raggat en jävla massa filmer av Erika och Erica, man får juhe passa på nu när man för en gångs skull har datorn med seij.. Har fått påfyllda förråd av GG med :D.

Ska shoppa undisar i massor sen hade jag tänkt, volanger och spets, blommor och ååh. GE meij..
Har skaffat meij ett sånt där bonuskort på Hemmakväll, inte för att jag vet vad jag ska med det till, men det va svart och fint så jatack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0