pizza - för meij är du död, jag vill ha salad och bröd

Helgen har vart lugn och vit, både snörik och nykter. Lilla Majsert va har i bushen i fredags, cigarr, Bring it on, Tretton, godis, mat, glass, promenad och sitta på skoltaket kan la sammanfatta den kvällen..

Jobbade i lördags, försov meij så mamsi fick agera taxi än en gång, kom dit 9 min innan jag skulle jobba, hann byta om.. Blåste hm de 2 första timmarna (blåste ballonger och vek happy meal), ralle balle och sen beställningen. Men mådde så jävla illa och underbara Karro och Petra skickade hem meij. Dissade på kvällen, nästan så jag kände meij som en viss herr Tjörnebrant men så fick det bli. Låg hemma och kollade på GG hela kvällen.

Idag så inleddes dagen med GG och sen Bring it on3, vet inte vad som hände sen men jag (!) fick för meij att jag skulle möblera om och städa hela mitt rum. Så det gjorde jag. Kommer bli konstigt att vakna imonn, kmr säkert undra vafan jag är. Men det är i alla fall rent och mitt rum börjar mer och mer likna en walk in closet, men det gör inget för meij.

Sen var det askalas för moster i Asige som fyllt år, började astråkigt med att det inte fanns veggmat och alla satt tysta. Men sen fick lilla Oskar igång partyt med GH (jag börjar äga liite) och kurra gömma. Haha typ, ägde på det med, gömde meij under mattan, i ett hörn under en filt och i en kartong mm. Kan dock inte säga att mina gömställen uppskattades för av ngn anledning så blev jag hittad först.. Började dock bli lite fundersam över Oskars (ca7 år) framtida läggning när han, kvällen till ära var klädd i en rosa pikétröja, ville leka modeshow. Längtar tills han blir lite äldre så kan vi gå och shoppa tsm :D.

Nu ska jag nog dra dom sista GG avsnitten (hörde rykten om ett nytt ganska snart) och set till att jag inte försover meij imonn. Jag ska bryta trenden jag har att försova meij varje måndag (en trend jag hållt hela terminen har jag för meij). Men sen är det bara denna kommande skolveckan och sen blir det sportlov för hela slanten, tack för det tack!


Puss polack, god natt och tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0